Eerste klas zoals onze producten – ALPEN Support & Service
Deskundig advies en uitstekende service zijn voor ALPEN een erezaak. Omdat wij zoveel tijd, werk en passie in de productontwikkeling stoppen, zodat u lang van onze optiek kunt genieten. Het is niet voor niets dat wij onze uitgebreide of luxe garantie aanbieden voor de meeste van onze producten. En trouw aan het motto "problemen zijn er om opgelost te worden", vinden wij in elke situatie een passende weg.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op. Onze jachtexperts geven u graag advies. Van maandag tot vrijdag, van 8.30 tot 16.00 uur, staan zij met al hun knowhow tot uw beschikking via onze service-hotline 02103 89787-11.
Natuurlijk kunt u ook contact met ons opnemen via ons contactformulier. Ons bekwaam servicecentrum staat garant voor een zorgvuldige en snelle afhandeling van elke aanvraag.
Wij willen uw verzoek zo snel mogelijk afhandelen. We hebben uw steun nodig om dit te doen:
Hebt u een vraag over producten, instructies of onderdelen? Voer dan het artikelnummer in.
Gaat het over bestellingen, retouren of terugzendingen? Geef ons uw bestelnummer, ordernummer of klantnummer en het serienummer van uw toestel..
Software-update beschikbaar - 08/2022
Voor onze thermische beeldvormingsapparaten ALP3010035 - ALPEN Apex Thermal 35mm / 40mk / 384x288 ALP3010054 - ALPEN Apex Thermal 54mm / 40mk / 384x288 een software-update van het apparaat beschikbaar is.